Posting Terbaru

Senin, 15 Desember 2008

Kerja Sekali Pendapatan Berulang Kali

Tidak ada komentar :



Terdapat 3 jenis aliran pendapatan yang biasa berlaku kepada kita
semua iaitu :

1. Buat Sekali Dibayar Sekali - Contoh macam kontraktor yang dapat
satu projek. Dia akan dibayar sekali untuk siapkan projek tu. Lepas
tu tak ada la bayaran lagi.

2. Buat Berterusan Dibayar Berterusan - Kebanyakan orang adalah
dalam golongan ini iaitu golongan pekerja. Selagi anda terus bekerja
dengan majikan tu selagi itulah anda terus dibayar.

3. Buat Sekali Dibayar Berulang Kali - Ini yang paling best contohnya
penulis buku yang terus menerima bayaran royalti selagi bukunya terus
terjual hasil kerjanya sekali menulis buku tersebut.




Begitu juga dengan penyanyi yang terus menerima royalti dari hasil jualan
albumnya walaupun mungkin dia dah kehilangan suara.

Jadi walaupun dah tak bekerja, anda masih terus dibayar.Saya yakin anda
pun mahukan aliran pendapatan ketiga ni. Ya saya tahu keseronokannya
kerana saya ada aliran pendapatan macam tu walaupun saya bukan penulis,
pelabur apatah lagi penyanyi.

Mungkin anda pun dah tau iaitu MLM (Multi Level Marketing). Ya saya
ada terlibat dengan MLM prepaid sebelum ni tapi sekarang hanya laman
web dan autoresponder saja yang bekerja untuk saya. Saya dah tak aktif
lagi, tetapi terus mendapat pendapatan 4 angka setiap bulan darinya.

Yang saya buat cuma beli prepaid bagi tujuan "maintain" untuk layak
mendapat komisyen hasil jualan kumpulan. Itu cerita prepaid yang untung
runcitnya cuma beberapa sen saja tetapi masih boleh berikan keuntungan
lumayan jika diusahakan dengan betul.

Bagaimana dengan produk yang untungnya puluhan RM, saya kira pulangan
lima angka setiap bulan mungkin dalam tangan kalau buat tu dulu. Tapi
saya tidak kesal kerana belum terlambat lagi.

Terkini saya jumpa produk yang baik, syarikat yang kukuh (dah 18 tahun)
dengan pengurusan yang cekap dan pelan pemasaran yang mudah dicapai iaitu
dengan dua kaki boleh capai pangkat Pengurus Eksekutif yang akan menerima
komisyen 1% dari hasil penjualan.

Oops.. ini bukan sistem binari atau skim cepat kaya ya. Maaflah saya tak
main benda-benda macam tu. Ini adalah MLM yang tulen. MLM ni memang
anda boleh jumpa banyak di internet tapi susah nak cari yang sediakan
laman web autosponsor.

Sebab tu saya bekerjasama dengan seorang rakan untuk menghasilkan laman
web autosponsor sendiri supaya MLM ni boleh dibuat secara online saja.
Sebagai subsciber, saya buka peluang ini kepada anda dulu.

Saya belum promosikan laman web ni di mana-mana, anda yang dapat tau
dulu. Kira pioneer la ni. Laman web ini dilancarkan hari ini dan anda
boleh join percuma dan dapatkan beberapa ebook percuma dari saya.

Ya walaupun dengan keahlian percuma, anda tetap mendapat ebook tu dan
bimbangan dari saya melalui autoresponder bagaimana nak mempromosikan
perniagaan online MLM ni. Jadi anda tak rugi apa-apa. Anda dah boleh
join free sekarang di : Klik Disini

Jumpa Anda Di Sana,


Tidak ada komentar :